Slimming and Slimming Ramadan Diet in Ramadan

L'abitudini alimentari cambianu durante u digiunu durante u Ramadan. U muvimentu hè limitatu. U nostru corpu, chì ùn hè micca abituatu à sti cundizioni, sperimenta difficultà cum'è a fame estrema, a fatigue è a debule in i primi ghjorni di Ramadan.

E difficultà di stà a fame è a sete per ore in i ghjorni longi è caldi sottolineanu una volta di più l'impurtanza di una dieta sana in Ramadan. In questu novu prucessu, serà più faciule d'adattà à u mese di Ramadan cambiendu i nostri abitudini alimentari.

Siccomu l'abitudini alimentarii cambianu durante stu periodu di 30 ghjorni, alcuni guadagnanu pesu durante stu periodu. Ma quandu hè pianificatu bè Perde pisu durante u Ramadansapete u vostru

Perchè guadagnà pesu durante u Ramadan?

Quandu u digiunu, u corpu umanu entra in modu di cunservazione, brusgiate calori più lentamente. Senza l'usu di carbuidrati, passanu à i grassi cum'è u carburante primariu, chì furnisce u corpu cù una fonte continua di energia.

U digiunu provoca l'attivazione biochimica di l'hormone glucagon è cortisol, chì stimulanu a liberazione di l'acidi grassi da u tissutu adiposu in u sangue. L'acidi grassi sò pigliati da i musculi è altri tissuti è sbulicati (ossidati) per pruduce energia in e cellule. 

L'alimentariu libera l'hormone insulina in u sangue per trasfirià glucose à i musculi è i tessuti per esse utilizatu com'è energia. L'excedente di glucose hè cunvertitu in grassu è almacenatu. 

Una altra causa maiò di l'aumentu di pisu hè u ciculu di u sonnu, chì affetta a liberazione di parechji hormoni è sustanzi chimichi chì regulanu u metabolismu di carbuidrati è u ritmu metabolicu.

In cunsiderà l'effettu di un sonnu adattatu è di qualità nantu à a perdita di pisu, l'aumentu di pisu si verificarà in u risultatu di i mudelli di u sonnu cambiante.

U mutivu più grande è più impurtante per guadagnà pesu hè i pranzi festivi dati à l'iftar in Ramadan. In particulare quandu questi pranzi custituiti da pranzi pisanti di carbuidrati sò cumminati cù inattività, l'aumentu di pisu serà inevitabbile.

I metudi di perdita di pisu durante u Ramadan

Se riduce drasticamente a vostra ingesta di caloria durante u digiunu, perderà u pesu, ma se ùn mantene micca un equilibriu nutrizionale trà iftar è sahur, ogni tipu di prublemi di salute pò accade, cumprese a perdita di musculu. Per quessa, praticà un abitudine di alimentazione sana cù l'attività fisica durante u Ramadan aiutarà à perdiri pesu.

Quandu l'ingesta di caloria hè significativamente ridutta durante u digiunu, u metabolismu rallenta ancu. Inoltre, ci hè una tendenza à perde più massa musculare cà grassu durante stu periodu.

U modu più efficau per perdiri pesu hè di creà un pianu di alimentazione sana chì pò esse seguitu à longu andà. Se vulete perde o mantene u vostru pesu durante u Ramadan, pudete ottene questu cù cambiamenti dietetichi sani.

I seguenti Modi per perdiri pesu in Ramadanserà mintuatu è una lista di dieta di mostra ramadan Ci hà da esse data.

  Chì ghjè u Salu Negru, chì face? Beneficii è usu

modi per perdiri pesu in ramadan

Modi per perdiri pesu in u Ramadan

Ùn saltate micca suhoor

Cum'è u colazione hè u pastu più impurtante di u ghjornu, un pastu ugualmente impurtante in Ramadan hè sahur. Avè sahur aiuta à u corpu à stà idratatu è cunvertisce l'energia è i nutrienti in carburante finu à u prossimu pastu, vale à dì, iftar. 

Impedisce ancu di manghjà eccessivamente in iftar. I pasti ben equilibrati à Sahur deve esse cumposti da i seguenti gruppi alimentari:

carbuidrati cumplessi

Avena, granu, lenticchie, graneddi, è altri carbuidrati cumplessi sò carbuidrati à liberazione lenta; Mantene u zuccheru in sangue stabile è dà una sensazione di sazietà per a maiò parte di u ghjornu.

alimenti ricchi di fibra

L'alimenti ricchi in fibra sò digeriti lentamente è data, Fichi, cereali integrali, sementi, patate, ligumi è quasi tutti i frutti, in particulare l'albicocca è i prugne, sò ricchi di fibra. bananeHè una bona fonti di potasio, chì aiuta à mantene u vostru corpu idratatu, è cuntene altri nutrienti essenziali.

Alimenti ricchi di proteini

L'alimenti ricchi di prutezione, cum'è l'ova, u furmagliu, u iogurtu o a carne sò ancu cunsigliati per u suhoor, perchè rinfriscà a vostra energia in tuttu u ghjornu.

Per ùn avè micca difficultà durante u digiunu, hè necessariu di manghjà cibi densi di nutrienti chì vi mantenenu pienu, micca sete, durante u sahur. L'alimenti cum'è u iogurtu, u pane di granu integrale è e banane sò l'alimenti chì furniscenu sazietà per un bellu pezzu.

Se vulete sentu pienu per un periudu di tempu più longu, avete da esse definitu à sahur. ovu Puderaghju ricumandemu di manghjà.

1 ovu chì vi cunsumà in sahur incontra a maiò parte di i nutrienti chì avete bisognu durante u ghjornu. Comu hè cunnisciutu, l'ova sò a fonte di prutezione di megliu qualità.

Proteine Sò cunnisciuti per mantenenu pienu per un bellu pezzu. U cunsumu d'ova in sahur hè impurtante in quantu à ottene una proteina di qualità è à stà pienu in tuttu u ghjornu.

Cumu duvete cunsumà ova in Ramadan?

Cumu cunsumà ova hè impurtante cum'è cunsumà ova in Ramadan. U cunsumu cù l'alimenti ricchi di salinu è grassu, cum'è salsiccia è salsiccia, vi farà sentu sete.

Inoltre, sti cibi provocanu a fame perchè anu un altu indice glicemicu. L'ova in l'oliu facenu difficultà a digestioni. Hè megliu à manghjà bollita.

Inoltre, pudemu listà l'alimenti chì pudete manghjà in sahur cusì;

- Ovu cottu

- U casgiu feta

- Albicocche secche

– Noci, amandule

- Pane marrone

- Ligumi cum'è i pumati è i cucumari

- Iogurt

– Banana, mela

- Latte, kefir

– I legumi

- Zuppe

- Piatti d'oliu d'aliva

L'alimenti chì ùn deve micca manghjà in sahur sò;

Stà luntanu da l'alimenti chì vi farà fame è sete quandu manghjatu à sahur.

– Arrosti

- Dessert

- Risu

– Pasticceria

- pani biancu

Scopu di manghjà almenu 7 porzioni di frutta è verdura ogni ghjornu

Frutti è ligumi sò un grande snack trà i pranzi è una alternativa sana à i pasticcini è i dolci spessu cunsumati durante u Ramadan. 

Certi frutti è ligumi anu un cuntenutu d'acqua naturalmente altu - in particulare i cucumari, anguria, meloni è zucchini cuntenenu quantità elevate d'acqua.

  Cumu aduprà a burra di karité, chì sò i so benefici è danni?

Manghjendu questi frutti è ligumi dopu l'ore di digiunu aiuta u corpu à stà idratatu. 

metudi di perdita di pisu in Ramadan

Evite l'alimenti zuccherati è processati

Evite l'alimenti assai processati, chì cuntenenu carbuidrati raffinati cum'è u zuccheru è a farina bianca, è ancu l'alimenti grassi cum'è i dolci di Ramadan. Hè altu in grassu è pocu in nutrienti. 

In più di esse nutrizionalmente poveri, anu un altu indice glicemicu, facendu chì u zuccheru in sangue si stende è caduta, causannu fami assai rapidamente.

Ùn manghja micca prestu è manghjate troppu

Ùn sovraccaricate u vostru stomacu à iftar dopu un ghjornu senza manghjà. Aprite l'iftar cù l'acqua è aspettate prima di principià u platu principale.

Aspittendu in preparazione per u prossimu pranzu enzimi digestivu Hè una grande fonte d'energia per u corpu, chì aiuta à secrete. Dopu, pudete cumincià à beie zuppa calda.

Evite l'alimenti grassi pisanti in u vostru manghjà. Assicuratevi di manghjà abbastanza carbuidrati cù assai verdura è pocu proteini. 

Avete da manghjà pianu pianu è permette à u corpu di digerirà l'alimentariu.

Assicuratevi di piglià a zuppa à a cena

I zuppi anu un effettu calmante nantu à u stomacu è sò faciuli di preparà. Hè una bella manera di cunghjuntà cù i vegetali mentre mantene fluidi, vitamini è minerali in u corpu. 

in stagione carotaFate zuppa di ligumi culuriti cum'è pumati, zucca, pepite, spinaci, zucchini è melanzane. Ricurdativi di limità a quantità di salinu è oliu chì utilizate quandu preparanu. Aghjunghjite u gustu cù erbe fresche.

Beie abbastanza acqua per idratà u corpu

Beie almenu 8-12 vetri d'acqua à ghjornu. Duvete beie assai fluidi per l'idratazione da u periodu iftar à u tempu di sahur.

Ancu i succhi, u latti è a zuppa sò fonti di liquidi, l'acqua hè a megliu scelta, cusì pruvate à cunsumà altre bevande in moderazione.

Evite e bevande caffeinate. CaffeinaHè un diureticu chì accelera a perdita d'acqua è provoca a desidratazione. Hè megliu per evità bevande caffeinate cum'è tè, caffè è cola.

Ùn manghja micca frittu

Evite l'alimenti fritti o quelli preparati cù grandi quantità d'oliu. Se a frittura ùn pò esse evitata, una punta seria di riduce a quantità di oliu utilizatu. 

Invece di utilizà una tazza d'oliu, pudete riduce sta quantità à a mità o un quartu di una tazza. Hè megliu frittu cù olii sani. 

In alternativa, olii cunsigliati, oliu di girasole, oliu di canola è grassi monoinsaturati cum'è l'oliu di granu. Ùn hè cunsigliatu per aduprà oliu d'aliva per frittura di l'alimenti.

Ùn travagliate micca per ore mentre u digiunu

Per prevene a desidratazione, hè megliu posponà l'ore di travagliu finu à u digiunu. Pudete esercite in un momentu quandu i livelli di energia sò à u so megliu, cum'è dopu à l'iftar.

Aspettate almenu 2-3 ore dopu à manghjà per inizià a vostra rutina di eserciziu per dà à u vostru corpu abbastanza tempu per digerirà abbastanza. 

Mantene l'idratazione durante l'esercitu è ​​​​ricordate di beie assai acqua dopu per cumpensà l'acqua è a perdita di minerali da a sudazione.

  Cosa hè a gripe d'estate, e cause, chì sò i so sintomi? Trattamentu naturali è erbe

L'acqua regula a temperatura di u corpu è trasporta nutrienti in tuttu u corpu. L'acqua potabile hè particularmente impurtante durante l'esercitu.

Adatta u digiunu à a vostra cundizione fisica

Prima di u Ramadan, in particulare l'anziani, e donne incinte, i zitelli è e persone cun diabete anu da cunsultà un duttore per cuntrullà i so livelli d'insulina.

lista di dieta di ramadan

Dieta di Ramadan slimming

Ùn sò micca cunnoscu di voi, ma a maiò parte di a ghjente guadagna pesu malgradu a fame durante u Ramadan. Questu hè duvuta à i cambiamenti in l'abitudini alimentari è ùn sanu micca ciò chì manghjà è quandu.

Per cuntinuà pèrdite pisu in Ramadan, sottu Una lista di dieta per u Ramadan esiste. Manghjendu cusì, pudete cuntrullà u pesu è ancu perde u pesu. U truccu hè di beie assai acqua.

Lista di dieta di Ramadan

Sahur (invece di colazione)

1. Opzione: Toast magre di granu integrale (duie fette di pane integrale è una scatula di furmagliu)

2. Opzione: Un vetru di latte di latte o di latte di dieta, tomate, pepino, prezzemolo. Una porzione di fruttu à l'ora di dorme.

3. Opzione: Piatti vegetali fatti cù una cucchiara d'oliu, insalata, iogurtu è una fetta di pane di granu integrale finu à pienu.

4. Opzione: Sei cucchiara di risu o pasta, insalata, 200 grammi di iogurt

Iftar (invece di pranzu)

Rompe u veloce cù un vetru d'acqua. Divide una pita mediana in ottu pezzi è pigliate una fetta. Una scatula di furmagliu, duie fette di pancetta di turchinu è una aliva pò esse manghjata. Se ùn ci hè micca sensu di pienezza dopu una ciotola di zuppa, una altra ciotola pò esse beata.

Sè vo avete iftar fora, pigliate picculi porzioni di ciò chì hè servitu.

Dui ore dopu (invece di cena)

1 settimana: Pastu vegetale cù o senza carne finu à a sazietà, 200 grammi di iogurt

2 settimana: Alimentazione vegetale è 200 grammi di iogurtu finu à chì site pienu per dui ghjorni

U terzu ghjornu, sceglite 100 grammi di carne grilled, pollo, polpette o tonnu, accumpagnati da una insalata.

Un ghjornu, pudete preparà un menemen d'ova o una frittata di spinaci, accumpagnata da 100 grammi di iogurt.

Un altru ghjornu, ottu cullizzioni di fagioli, lenticchie verdi, ciciri è fasgioli secchi, cù una insalata è 100 grammi di iogurt.

3 settimana: Serà cum'è a settimana 2

4 settimana:Serà cum'è a settimana 2

Dui ore dopu

A mità di pacchettu di biscotti o una parte di fruttu, un biscuit di dieta

Condividi u post!!!

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù