Cosa hè a Pietra di Reni è Cumu Prevene? Trattamentu naturale è erbe

Pietra di rene Hè un prublema di salute cumuni per parechje persone è hè una cundizione cumuna. Hà affettatu u 12% di a pupulazione di u mondu in un certu puntu di a so vita. U dulore chì accumpagna sta cundizione hè assai dolorosa. E sfurtunatamenti prima petra di u rene Hè assai prubabile chì e persone chì anu criatu stu prucessu vi sperimentà stu prucessu di novu.

In più di u dulore, una persona pò sperimentà u desideriu frequente di urinate, sangue in l'urina, nausea è vomitu. In questa situazione suluzioni di erbe per i calculi renali guadagna importanza.

cibi chì impediscenu a furmazione di petra

in l'articulu impedisce a furmazione di petra renale Ciò chì pò esse fattu per questu hè mintuatu. À u travagliu "cumu per prevene i calcoli renali", "chì sò l'alimenti chì impediscenu a furmazione di petra renale" risposti à e vostre dumande...

dinù trattamentu di erbe per i calculi renali Ci hè ancu una lista detallada. Quessi Trattamentu di i calculi renali in casa Eccu i suluzioni chì ponu esse usatu per:

Chì sò i calcoli renali?

Calchì volta i nostri rini pò cuntene massi solidi cum'è cristalli. Quessi petre di rinid. nefrolitiasi cunnisciutu ancu cum'è petre di riniSò a forma di cristalli di sustanzi solidi è rifiuti accumulati in i rini. Di solitu si trovanu in i rini, ma ponu ancu sviluppà longu u trattu urinariu, chì include a vejiga, ureteri è uretra.

Ci sò quattru tippi principali è 80% di tutte e petre sò petre d'oxalate di calcium. Forme menu cumuni sò struvite, acid uric è cisteina.

Petri chjuchi ùn causanu micca assai prublema. Petri grossi ponu causà obstruczione in parte di u sistema urinariu quandu sò passati fora di u corpu. Questu pò causà cundizioni gravi cum'è vomitu, dolore è sanguinamentu.

A pussibilità di sviluppà i petri di rino Hè stata trovata à 12% in l'omi è 5% in e donne. Una volta petra di u rene Una volta furmata, a probabilità di ripresentà hè di 5% in 10-50 anni.

Cumu si formanu e pietre di i reni?

I petri renali sò causati da un cunsumu d'acqua insufficiente. Sè vo cunsuma menu di 8-10 bichjeri di acqua à ghjornu, voi petra di u rene Risicheghjate di sviluppà. Picculi quantità d'acqua in u corpu ùn ponu micca dilute l'acidu uricu, facendu l'urina più acida. L'aumentu di l'acidità di l'urina porta à a furmazione di petra.

certi pirsuni petra di u rene più prubabile di sviluppà.

Fattori di risicu per i peculi renali

Pietra di rene Hè soprattuttu vistu in e persone trà l'età di 20 è 50. Inoltre, più omi chè donne sviluppu di pietre di rino hè in risicu. Altri fattori di risicu includenu:

- Storia di a famiglia di i calculi renali

- Cunsumu d'acqua insufficiente

- L'obesità

- Cunsumà cibi chì cuntenenu altu glucose, salinu è proteini

- Malati inflamatorii intestinali

trattamentu di erbe di petra renale

I metudi di trattamentu di a petra renale

Su

cunsumu d'acqua insufficiente, petre di rinihè u mutivu principale per. L'acqua potabile pò aiutà à ritardà a furmazione di cristalli è sbulicà u calciu è u fosforu da i rini.

  Chì vitamini sò necessarii per unghji?

Beie 10-12 vetri d'acqua ogni ghjornu.

pumati

pumatiHè riccu in cumposti bioattivi cum'è citrate, chì ponu aiutà à trattà i petri di rino. Formazione di petra in i rinipò riduce significativamente è impedisce. 

materiali

  • 2 pumati
  • 1 cucchiaini di zucchero di limonu

Fabbricazione

– Fate una pasta cù unu o dui pumati è aghjunghje una cucchiara di zuccaru di limonu è beie.

- Fate questu 1-2 volte à settimana.

impedisce a furmazione di petra renale

Limone Acqua

Limon, Hè una ricca fonte di vitamina C. 

materiali

  • 2-3 vetri d'acqua
  • 1 cucchiai di limonu
  • 1 cucchiara d'oliu d'aliva

Fabbricazione

- Aghjunghjite u zucchero di limonu è l'oliu d'aliva à l'acqua.

- Imbulighjate bè è beie in tuttu u ghjornu.

- Repetite questu parechje volte à ghjornu per 3-4 simane.

Sucu di ravane

A ricerca mostra chì u cunsumu di zucca di ravane aumenta l'excrezione urinaria di oxalate di calcium. Aiuta ancu i cristalli chjaru chì ponu accumulà in i rini. 

materiali

  • 1-2 ravanelli

Fabbricazione

– Estrae u sucu di unu o dui ravanelli.

- Beie 100 mL d'acqua ogni matina nantu à stomacu viotu.

- Fate questu per 1-2 settimane.

francese carbonate

Bicarbunatu di sodiu, trattà i petri di rino Pò esse usatu per. Hè efficace à sguassà i cristalli in i rini è eliminà e petre. 

materiali

  • 1-2 cucchiara di baking soda
  • un biccheri d'acqua calda

Fabbricazione

- Aghjunghjite una cucchiara di baking soda à un vetru d'acqua calda è cunsuma subitu.

- Fate questu 2-3 volte à ghjornu.

Radice di dente di leone

radica di tarassacoHà composti bioattivi chì ponu aiutà à aumentà u voluminu di l'urina è impediscenu a furmazione di cristalli in i rini. 

materiali

  • 1 cucchiara di radica di dandelion
  • un biccheri d'acqua calda

Fabbricazione

– Immergete una cucchiara di radica di tarassaco in acqua bollente per 10 minuti.

– Filtri è beie.

- Fate questu 2-3 volte à ghjornu.

nota: Cunsultate un duttore prima di utilizà a radica di dandelion perchè pò interagisce cù certi medicazione.

Tribulus Terrestris

studii, tribulus terrestrisin Mostra chì pò sbulicà i cristalli d'oxalate di calcium formati in i rini. Hà ancu un effettu diureticu significativu.

materiali

  • 1 cucchiara di extracte di Tribulus terrestris

Fabbricazione

– Préparez l'extrait de tribulus terrestris dans de l'eau bouillante.

– Filtri è beie.

- Cunsumà 2-3 volte à ghjornu finu à chì i petri passanu.

Foglia di basilica

Basilicu A foglia hà un effettu diureticu, chì significa chì pò aumentà u voluminu d'urina è petra renale Questu significa chì pò facilità l'eliminazione. 

materiali

  • Una manata di foglie di basilica
  • un biccheri d'acqua fogera
  • 1 cucchiara di meli (opcional)

Fabbricazione

- Preparate una manata di foglie di basilica in un vetru d'acqua bollente.

– Filtri è beie.

- Pudete aghjunghje una cucchiara di meli se ne necessariu.

- Cunsumà questu 2-3 volte à ghjornu.

fenouil

semi di finocchio trattamentu di i petri renali Hè riccu in diversi composti bioattivi chì ponu aiutà. Questi cumposti aiutanu à i riti à scumpressà a furmazione di cristalli.

materiali

  • 1 cucchiara di polvere di semi di finocchio
  • un biccheri d'acqua fogera
  Cosa hè Purine? Chì sò l'alimenti chì cuntenenu purine?

Fabbricazione

- Aghjunghjite una cucchiara di polvere di sementi di finocchio à un vetru d'acqua fogera.

- Imbulighjate bè è cunsuma dopu à rinfriscà.

- Cunsumà questu una volta à ghjornu per uni pochi di settimane.

Prevenzione di a furmazione di pietre renali

L'acqua potabile hè benefica?

beie assai liquidi

Per riduce a furmazione di pietre renali Una di e prime cose chì vene in mente hè di cunsumà assai fluidi. I fluidi aumentanu u voluminu, dilute i sustanzi chì formanu a petra in l'urina, è riducenu a cristallizazione.

Tutti i liquidi formazione di pietre renaliÙn funzionanu micca ugualmente. Mentre cunsumà assai acqua riduce u risicu, questu ùn hè micca u casu per altri liquidi cum'è tè, caffè è sucu di frutta.

Ancu cunsuma grandi quantità di soda formazione di pietre renalipò cuntribuisce à. Di sicuru, questu hè ancu applicà à i sodas dolci è artificiali.

Les boissons gazeuses sucrées contiennent du fructose, qui est connu pour augmenter l'excrétion de calcium, d'oxalates et d'acide urique.

Quessi risicu di pietre renalisò fattori impurtanti in. Certi studii suggerenu chì u cunsumu eccessivu di cola addulita artificialmente pò esse dovutu à u so cuntenutu di l'acidu fosforicu. risicu di pietre renali assucia cù.

suluzione di erbe per i petri di rino

Aumentà a vostra ingesta di l'acidu citricu

Acidu citricuhè un acidu urgànicu chì si trova in parechji ligumi è frutti, in particulare l'agrumi. U limonu è u linden sò particularmente ricchi in questa cumpusizioni vegetali. L'acidu citricu vene in dui formi prevene i petri renali Aiuta.

Impedisce a furmazione di petra

Reduce u risicu di a nova furmazione di petra per aderenza à u calciu in l'urina. 

Impedisce a crescita di petra

Il s'attache aux cristaux d'oxalate de calcium existants et les empêche de croître. Questu aiuta à prevene i cristalli da turnà in petre più grande.

Una manera faciule di cunsumà più àcitu citricu hè di cunsumà più agrumi cum'è pompelmi, aranci è limoni. Pudete ancu aghjunghje limone à l'acqua chì beie.

Cunsumate menu alimenti chì cuntenenu oxalati

Oxalate (acidu oxalic) hè una sustanza anti-nutrizionale truvata in parechji alimenti vegetali, cum'è verdura foglia verde, frutti, cacao. U nostru corpu pruduce ancu una quantità significativa di sta sustanza.

Un altu ingesta d'oxalate pò aumentà a quantità di oxalate in l'urina, chì pò causà prublemi in e persone chì tendenu à furmà petre d'oxalate. L'oxalati ponu interagisce cù u calciu è altri minerali, purtendu à a furmazione di petra.

Tuttavia, l'alimenti ricchi in oxalati sò cibi sani. Per quessa, l'individui chì formanu e petre anu da parlà à u so duttore per sapè s'ellu limita l'alimenti di oxalate seria benefica.

Ùn pigliate micca dosi elevate di vitamina C

I studii mostranu alta dosi vitamina CQuelli chì utilizanu (acidu ascorbic) supplementi risicu di furmà calcoli renaliHè statu revelatu chì.

Siccomu quantità elevate di vitamina C diventeranu in oxalate, piglià troppu vitamina C aumenta a quantità di oxalate in l'urina.

Un studiu di l'omi svedesi di mezza età è anziani hà truvatu chì quelli chì anu pigliatu supplementi di vitamina C eranu duie volte più probabili di sviluppà. risicu di sviluppà calcoli renaliHà trovu chì.

Tuttavia, ùn ci hè micca tali risicu per a vitamina C derivata da l'alimentariu da fonti cum'è u limone.

Pigliate abbastanza calcium

Reduce u risicu di i petri di rino L'idea di riduce u nivellu di calciu per a salute hè una falsa idea sbagliata. In individui cun ingesta di calcium adatta risicu di pietre renalihè statu trovu menu. CalciumSi lega à l'oxalate in l'urina è riduce a so absorption.

  Chì ghjè u tamarindu è cumu si manghja? Chì sò i benefici è i danni?

I prudutti di latti, cum'è u latti, u furmagliu è u iogurtu sò ricchi fonti di calcium. A quantità di calciu cunsigliata ogni ghjornu per a maiò parte di l'adulti hè di 1000 milligrammi.

In ogni casu, a dosa di ghjornu cunsigliata per e donne di più di 50 anni è di quelli di più di 70 anni hè di 1200 milligrammi. Duvete aghjustà a vostra ingesta di calcium di ogni ghjornu secondu questi valori. 

cut back on sale

U cunsumu eccessivu di sali pò causà certi persone formazione di pietre renaliSi scatena. Un altu ingestione di sodiu, cunnisciutu com'è u salinu di tavola, petre di rini Puderà aumentà l'excrezione di calcium, chì hè u principale fattore di risicu per u cancer.

Hè necessariu di limità l'ingesta di sodiu di ogni ghjornu à 2300 milligrami, ma certi cunsuma assai più di sta quantità di sali. Per riduce l'ingesta di sodiu, duvete evità l'alimenti processati è imballati.

Aumentà l'ingesta di magnesiu

magnesiuHè un minerale impurtante chì assai persone ùn cunsuma micca in quantità sufficienti. Participeghja in centinaie di reazzioni metabolichi, cumprese a produzzione di energia è i movimenti musculari.

Inoltre, magnesiu, oxalate di calcium furmazione di petra renale Ci sò studii chì mostranu chì impedisce U magnesiu reduce l'assorbimentu di oxalate in l'intestinu.

A quantità di magnesiu chì deve esse pigliatu ogni ghjornu hè di 400 milligrami. Avocados è legumi sò boni fonti di magnesiu. 

Reduce a proteina animale

U cunsumu eccessivu di proteine ​​​​animali cum'è carne, pesci è latti risicu di pietre renaliAumenta. Un altu ingesta di proteini animali pò aumentà l'excrezione di calciu è riduce i livelli di citrate.

E fonti di proteine ​​​​animali sò ricche di purine. Questi composti si rompanu in l'acidu uricu è ponu aumentà u risicu di furmà petre à l'acidu uricu.

Tutti l'alimenti cuntenenu purine, ma in quantità diverse. Tuttavia, sta rata hè assai alta in l'alimenti animali è in particulare a carne. L'alimenti vegetali cuntenenu menu di stu compostu.

Quandu deve vede un duttore?

A volte, questu pò piglià assai tempu è esse doloroso. In tali casi, hè necessariu di andà à u duttore. Se e petre si chjappà in u trattu urinariu, ponu causà dolore agutu è necessitanu una cirurgia immediata.

Di cunsiguenza;

Prima formazione di pietre renaliSe l'avete, hè assai prubabile di ritruvà in 5-10 anni. Tuttavia, alcune tattiche nutrizionali ponu riduce stu risicu.

Aumentendu l'ingesta di fluidi, cunsumendu cibi ricchi in certi nutrienti, riducendu e proteine ​​​​animali, è evitendu u sali.

Queste simple precautions prevenzione di i petri renaliPudete piglià una longa strada.

Condividi u post!!!

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù