Benefici, dannu è valore nutrizionale di i cavoletti di Bruxelles

U cavulu di Bruxelles hè una verdura di a famiglia Brassicaceae. brocculi ve u cavulu Hè un cuginu cù. I colti di Bruxelles, unu di i vegetali cruciferi, s'assumiglia à mini col. I beneficii di i colti di Bruxelles includenu a diminuzione di u colesterolu, l'equilibriu di i livelli di l'hormone, a migliurà a digestioni, a prutezzione di u core, u rinfurzà l'immunità è l'aumentu di a resistenza di u corpu. Avè un valore nutrizionale riccu furnisce i benefici di i cavoli di Bruxelles.

benefici di i cavoli di Bruxelles

Cos'è i cavoletti di Bruxelles?

I colti di Bruxelles (Brassica oleracea) appartenenu à a famiglia di i vegetali cruciferi. Havi proprietà chì ponu cumbatte u cancer. Cum'è i so parenti bròcoli, coliflore è col, sta verdura cuntene antioxidanti di lotta di malatie è altri nutrienti.

Valore nutrizionale di i cavoli di Bruxelles

I colti di Bruxelles sò pocu calori. Hè riccu di fibre, vitamini è minerali. U valore nutrizionale di 78 grammi di cavoli di Bruxelles cotti hè u seguente: 

  • Calorie: 28
  • Proteine: 2 gramma
  • Carboidrati: 6 grammi
  • Fibra: 2 grammi
  • Vitamina K: 137% di u RDI
  • Vitamina C: 81% di u RDI
  • Vitamina A: 12% di u RDI
  • Folate: 12% di u RDI
  • Manganese: 9% di u RDI 

I colti di Bruxelles sò essenziali per a coagulazione di sangue è a salute di l'osse. vitamina Ki Hè riccu in. Aiuta à aumentà l'assorbimentu di ferru è ghjucà un rolu in a riparazione di i tessuti è a funzione immune vitamina C Si trova ancu in quantità elevate. Supporta a salute intestinali cù u so cuntenutu di fibra.

In più di i nutrienti sopra, picculi quantità Vitamina B6Contene potassiu, ferru, tiamina, magnesiu è fosforu.

Benefici di i cavoletti di Bruxelles

  • Contenutu d'antioxidanti

L'impressionante cuntenutu antioxidante di i colti di Bruxelles hè una di e prime cose chì si distingue. L'antioxidanti sò cumposti chì reducenu l'estressi oxidativu in i nostri celluli è reducenu u risicu di malatie croniche.

I colti di Bruxelles sò ricchi di kaempferol, un antioxidante benefica. Kaempferol inibisce a crescita di e cellule cancerose, reduce a inflamazioni è migliurà a salute di u core.

  • Altu cuntenutu di fibra

78 grammi di cavoli di Bruxelles cotti soddisfanu l'8% di i vostri bisogni di fibra ogni ghjornu. fibreHè una parte impurtante di a salute è hà assai benefici. Allevia a stitichezza ammorbidendu e feci. Migliura a digestioni aiutendu à alimentà i batteri benefici in i nostri intestini. L'aumentu di u cunsumu di fibra reduce u risicu di malatie cardiache. Aiuta à cuntrullà u zuccaru in sangue.

  • Una quantità elevata di vitamina K
  Cosa hè Niacin? Beneficii, danni, carenza è eccesso

I colti di Bruxelles sò una bona fonte di vitamina K. 78 grammi di cavoli di Bruxelles cotti furnisce u 137% di u bisognu di vitamina K ogni ghjornu. A vitamina K ghjoca un rolu vitale in u corpu. Hè necessariu per a coagulazione di sangue. A vitamina K hè ancu necessaria per a salute di l'osse. Ampara a prutezzione contra l'osteoporosi. Aumenta a resistenza di l'osse.

  • U cuntenutu di l'acidi grassi Omega 3

Per quelli chì ùn manghjanu micca pesci o frutti di mare, una quantità abbastanza àcitu grassu omega 3 Hè difficiuli di cunsumà. L'alimenti vegetali cuntenenu l'acidu alfa-linolenicu (ALA), un tipu d'acidu grassu omega 3 chì hè utilizatu in u nostru corpu solu in una misura più menu di i grassi omega 3 in pesci è frutti di mare. Questu hè chì u corpu pò cunvertisce solu una quantità limitata di ALA in e forme più attive di l'acidi grassi omega 3.

I colti di Bruxelles sò una di e migliori fonti vegetali di acidi grassi omega 3. I grassi omega 3 abbassanu i trigliceridi di u sangue, lentu decadenza cognitiva, riduce a resistenza à l'insuline è a inflamazioni. 

  • U cuntenutu di vitamina C

78 grammi di cavoli di Bruxelles furnisce l'81% di i vostri bisogni di vitamina C ogni ghjornu. A vitamina C hè impurtante per a crescita è a riparazione di i tessuti in u corpu. Hè ancu un antioxidante, collagenu Hè implicatu in a produzzione di proteine ​​​​cum'è è rinforza l'immunità.

  • U cuntenutu di potasio

I colti di Bruxelles anu un altu cuntenutu di potasio. putassiuHè un elettrolitu necessariu per mantene a funzione nervosa, a cuntrazione musculare, a densità di l'osse è i sistemi nervosi è musculari. Aiuta à mantene a struttura di a membrana di e cellule è trasmette l'impulsi nervi.

  • Prutegge da u cancer

L'alti livelli d'antioxidanti di i cavoli di Bruxelles prutege contr'à certi tipi di cancru. L'antioxidanti in i germogli di Bruxelles neutralizanu i radicali liberi. Quessi sò cumposti furmati da u stress oxidativu chì cuntribuiscenu à e malatie cum'è u cancer. 

  • Equilibra u zuccheru di sangue
  Chì ghjè u colostru? Chì sò i benefici di u latte orale?

Unu di i benefizii di i colti di Bruxelles hè chì aiutanu à mantene u nivellu di zuccaru in sangue stabile. I vegetali cruciferi, cum'è i colti di Bruxelles, riducenu u risicu di diabete. Questu hè chì u cuntenutu di fibra in i vegetali cruciferi hè altu è regulanu i livelli di zuccaru in sangue. A fibra si move lentamente in u corpu è rallenta l'assorbimentu di zuccaru in u sangue. 

  • Reduce a inflamazioni

A inflamazioni hè una risposta immune normale. A inflamazioni cronica hè u cancer, hot è provoca malatie cum'è a malatia di u cori. I vegetali cruciferi, cum'è i colti di Bruxelles, cuntenenu composti chì impediscenu a inflamazioni. Cavolini di Bruxelles Essendu altu in antioxidanti, aiuta ancu à neutralizà i radicali liberi chì ponu causà inflammazioni.

  • migliurà a digestioni

Glucosinolates in Brussels sprouts prutege u dilicatu lining di u trattu digestivu è u stomacu. sindromu di l'intestinu permeatu è riduce u risicu di altri disordini digestivu. 

Sulforaphane truvatu in i colti di Bruxelles facilita l'eliminazione di tossine da u corpu. Migliura a digestioni prevenendu a crescita bacteriana eccessiva in a microflora intestinali.

  • Beneficu per a salute di l'ochji è a pelle

I cavoli di Bruxelles cuntenenu vitamina C è vitamina A. A vitamina C combatte i danni di a luce UV chì ponu purtà à u cancru di a pelle o l'anzianu di a pelle. A vitamina A pruteghja contra i danni à a pelle è l'ochji.

E duie vitamini rallentano naturalmente l'anziane, migliurà a salute di l'ochji, rinfurzanu l'immunità di a pelle è stimulanu a crescita di e cellule novi.

Manghjendu frutti è ligumi chì cuntenenu quantità elevate di antioxidanti hè assuciatu cù l'età degenerazione maculare riduce u risicu. I colti di Bruxelles cuntenenu l'antioxidante zeaxantina. La zeaxantina filtra i raggi dannosi che entrano nella cornea.

Cavolini di Bruxelles sulforaphane U so cuntenutu riduce ancu i danni causati da u stress oxidativu à l'ochji. Prutege contra cecità, cataratte è altre cumplicazioni. Prutege a pelle è impedisce u cancer è a inflamazioni.

  • Beneficu per a salute di u cervellu

L'antiossidanti di vitamina C è vitamina A di i cavoli di Bruxelles aiutanu à prevene l'estressi oxidativu è l'inflamazioni chì dannu e cellule cerebrali.

  Cosa hè bonu per u mal di gola? Rimedi naturali
I cavoli di Bruxelles ti facenu perdiri pesu?

Cum'è l'altri ligumi è frutti, i colti di Bruxelles sò bassi in calori è ricchi di fibra. Cù sta funzione, ti fa sentu sanu più longu è aiuta à cunsumà menu calori. Per quessa, hè un alimentu chì aiuta à perdiri pesu.

Cumu conserva i cavoli di Bruxelles?
  • Per evità u spoilage di nutrienti, utilizate a verdura in 3 à 7 ghjorni da a compra. 
  • Se l'avete guardatu senza coccia, ferma più frescu più longu in a frigorifera. 
  • A conservazione imbulighjata in tovaglioli di carta o in un saccu di plastica allarga a so durata.

Cumu manghjà i cavoli di Bruxelles?

Pudete cunsumà sta verdura utile in diverse manere.

  • Pò esse aghjuntu à i platti è l'appetizers.
  • Pudete preparà un piattu diliziosu in bolle, frittura è coccia.
  • Pudete tagliate l'estremità, mischjà cù pepite è salinu in oliu d'oliva è fritte in u fornu finu à ch'elli diventanu croccanti.
  • Pudete aghjunghje à a pasta.
Danni di i cavoletti di Bruxelles
  • Hè pensatu chì i vegetali cruciferi, cum'è i colti di Bruxelles, ponu avè un effettu negativu nantu à a funzione tiroidea.
  • I vegetali cruciferi sò una fonte di glucosinolate. Certi glucosinolates sò cunvertiti in spezie goitrogeni, chì ponu avè un impattu nantu à a funzione di tiroïde. Per quessa, quelli chì anu prublemi di tiroïde duveranu cunsumà picculi quantità.
  • Manghjendu i germogli di Bruxelles crudi provoca a furmazione di gas.
  • Mangiare eccessivamente i cavoli di Bruxelles pò causà gonfiore.

Riferimenti: 1

Condividi u post!!!

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù