Sintomi di Alzheimer - Cosa hè bonu per a malatia di Alzheimer?

A malatia di Alzheimer hè u tipu più cumuni di demenza. Sta malatia causa prublemi cù a capacità di u cervellu di ricurdà, pensà è agisce in modu adattatu. I sintomi di l'Alzheimer includenu cunfusione, difficultà à fà travaglii mundani, prublemi di cumunicazione, difficultà cuncentrazione.

A malatia si sviluppa annantu à un longu periodu di tempu. I sintomi di l'Alzheimer peghju cù l'età è eventualmente a persona ùn pò micca fà u so travagliu di ogni ghjornu. Ancu s'è a malatia si vede generalmente in e persone di più di 65 anni, ci sò ancu quelli chì sviluppanu a malatia à una età prima. Qualchidunu pò campà cù a malatia finu à 20 anni, mentri l'esperanza di vita media hè ottu.

Sta malatia hè pensata per esse una malatia di l'età muderna è hè stimata chì affetta 2050 milioni di persone da u 16.

sintomi di Alzheimer
sintomi di Alzheimer

Chì causa l'Alzheimer?

I studii nantu à e cause di l'Alzheimer, un disordine degenerativu di u cervellu, cuntinueghjanu è cose novi sò amparate ogni ghjornu. Attualmente, solu i causi sottostanti di i danni neuronali chì caratterizeghjanu a malatia ponu esse identificati. Ùn ci hè micca infurmazione cumpleta nantu à ciò chì veramente causa. I causi cunnisciuti di a malatia di Alzheimer pò esse listati cum'è seguitu;

  • placca beta-amiloide

Alte concentrazioni di proteine ​​​​beta-amiloide sò vedute in u cervellu di a maiò parte di i malati di Alzheimer. Queste proteine ​​​​si trasformanu in placche in i percorsi neuronali, dannu a funzione cerebrale.

  • Nodi di proteina Tau 

Cum'è e proteine ​​​​beta-amiloide in u cervellu di i malati di Alzheimer si aggreganu in placca, e proteine ​​​​tau formanu tangles neurofibrillari (NFT) chì affettanu u funziunamentu di u cervellu. Quandu u tau si sviluppa in bundle simili à i capelli chjamati NFT, blucca u sistema di trasportu è impedisce a crescita cellulare. Allora i signali sinaptici fallenu. I tangles di proteina Tau sò u sicondu segnu distintivu di a malatia di Alzheimer è sò dunque una zona impurtante di focus per i circadori chì studianu stu disordine.

  • Glutamate è acetilcolina 

U cervellu usa chimichi chjamati neurotrasmettitori per mandà signalazioni trà i neuroni. Quandu u glutamate hè iperattivu, mette stress à i neuroni rispunsevuli di a memoria è a cognizione. I livelli di stress tossicu significanu chì i neuroni ùn ponu micca funzionà bè o diventanu deteriorati. Acetilcolinahè un altru neurotrasmettitore in u cervellu chì aiuta l'apprendimentu è a memoria. Quandu l'attività di i receptori di l'acetilcolina diminuite, a sensibilità neuronale diminuite. Questu significa chì i neuroni sò troppu debuli per riceve signali entranti.

  • Inflamazioni

Hè benefica quandu a inflamazioni face parte di u prucessu naturali di guariscenza di u corpu. Ma quandu e cundizioni cumincianu à creà inflammazione crònica, ponu esse prublemi seri. Un cervellu sanu usa microglia per pruteggiri contra i patogeni. Quandu qualchissia hà l'Alzheimer, u cervellu percepisce i nodi tau è e proteine ​​​​beta-amiloide cum'è patogeni, inducendu una reazione neuroinfiammatoria cronica chì hè rispunsevule per a progressione di l'Alzheimer.

  • infizzioni cronica
  Soluzione naturale à l'influenza è u friddu: tè ​​à l'agliu

A inflamazioni hè un fattore chì cuntribuisce à a malatia d'Alzheimer. Qualchese malatia chì provoca inflammazioni pò cuntribuisce à u sviluppu di dimenzja o Alzheimer in l'anziani. Queste infizzioni associate à l'Alzheimer includenu l'herpesvirus umani 1 è 2 (HHV-1/2), citomegalovirus (CMV), picornavirus, virus di a malatia di Borna, chlamydia pneumoniae, Helicobacter pylori, Borrelia spirochetes (malattia di Lyme), porphyromonas gingivalis è Treponema. 

Sintomi di Alzheimer

A malatia d'Alzheimer hè degenerativa, vale à dì chì s'aggrava cù u tempu. Succece quandu i cunnessioni trà e cellule cerebrali chjamate neuroni è altre cellule cerebrali sò danate. 

I sintomi più cumuni sò a perdita di memoria è a cunfusione mentale. Mentre chì ci hè una perdita di memoria ligera in u stadiu iniziale, i sintomi severi, cum'è l'incapacità di parlà o di reagisce à l'altri, si trovanu in i stadi più tardi di a malatia. Altri sintomi di a malatia di Alzheimer sò:

  • difficultà à cuncentrazione, 
  • Difficultà à fà u travagliu ordinariu 
  • Cunfusione
  • Depressione o ansietà splusioni, 
  • disorientazione 
  • Ùn vi perdete facilmente
  • mala coordinazione, 
  • Altri prublemi fisichi
  • Problemi di cumunicazione

Quandu a malatia avanza, a ghjente hà prublemi cù e cumpetenze di risolve i prublemi, mantene a traccia di e finanze è pigliate decisioni impurtanti. Quandu i sintomi s'aggravanu, i malati di Alzheimer ùn ponu micca ricunnosce a so famiglia, avè difficultà à inghiottirà, diventanu paranoidi è avè bisognu di cura constante.

Fattori di risicu di a malatia di Alzheimer

A cumunità medica in generale crede chì a malatia d'Alzheimer hè causata da una cumminazione di genetica è altri fatturi di risichi piuttostu cà una sola causa. I fatturi di risichi per a malatia di Alzheimer includenu:

  • storia di famiglia

E persone cun un parente di primu gradu cù Alzheimer anu un risicu aumentatu di sta malatia.

  • sèculu

U risicu di sviluppà Alzheimer raddoppia ogni cinque anni dopu à i 65 anni.

  • Per fumà

U fumu cuntribuisce à u sviluppu di a dimenzja, cumpresa l'Alzheimer, perchè aumenta a inflamazioni è reduce u flussu di sangue in a vina.

  • Malati di cori

in a funzione cerebrale, salute di u core ghjoca un rolu maiò. Ogni cundizione chì dannu u sistema circulatori aumenta u risicu di l'Alzheimer, cumpresa a malatia di u cori, l'ictus, a pressione alta, u zuccheru in sangue, u colesterolu è i prublemi di valvula.

  • ferita traumatica cerebrale

I danni à u cervellu per via di a ferita causanu a funzione cerebrale deteriorata è a morte di e cellule cerebrali, è hè un risicu altu per a malatia d'Alzheimer.

  • Stile di vita malsana è dieta povera

I ricercatori chjamanu l'Alzheimer una malatia muderna perchè a prevalenza di a malatia hè aumentata cù a prevalenza di dieti malsani in i culturi muderni.

  • prublemi di sonnu

Quelli chì anu prublemi di sonnu longu anu aumentatu l'accumulazione di placche beta-amiloide in u so cervellu.

  • resistenza à l'insulina
  Chì sò i Beneficii di Banana - Valore Nutrizionale è Danni di Banana

Ottanta per centu di i malati di Alzheimer resistenza à l'insulina o diabete di tipu 2 hà. A resistenza à l'insulina à longu andà pò purtà à a malatia d'Alzheimer.

  • Stressu

U stress prolongatu o prufondu hè un fattore di risicu per l'Alzheimer. 

  • aluminium

L'aluminiu hè un elementu tossicu à e cellule nervose è pò causà a malatia d'Alzheimer.

  • testosterone bassu

À l'età, i livelli di testosterone diminuiscenu in l'omi è in e donne. Questu aumenta u risicu di a malatia di Alzheimer.

Trattamentu di a malatia di Alzheimer
  • L'Alzheimer hè una malatia incurable. I trattamenti farmaceutichi attuali sò pensati per indirizzà i sintomi di a malatia piuttostu cà a causa sottostante.
  • Perchè sta malatia probabilmente ùn hà micca una sola causa, una vera cura per l'Alzheimer ùn pò esse scuperta.
  • I ricercatori cuntinueghjanu à esaminà i trattamenti di proteine ​​​​beta-amiloide è tau cum'è possibili trattamenti curativi per l'Alzheimer.
  • I droghe d'Alzheimer sò principalmente pensati per migliurà a qualità di vita di i pazienti.
  • Perchè i trattamenti farmaceutichi attuali si focalizeghjanu nantu à i sintomi di a malatia d'Alzheimer, parechji malati di Alzheimer piglianu ancu medicazione per cuntrullà u so cumpurtamentu.
  • Quandu e cellule di u cervellu si deterioranu, i medicazione è altri trattamenti pò esse necessariu per cuntrullà l'irritabilità, l'ansietà, a depressione, i disordini di u sonnu, l'allucinazioni è l'altri disordini di cumportamentu di l'Alzheimer.

Cosa hè bonu per a malatia di Alzheimer?

Ci sò trattamenti naturali chì sò efficaci per allevà i sintomi di l'Alzheimer. Questi trattamenti prumove una vita sana, prevenendu a malatia per un bellu pezzu è impediscenu l'iniziu di dimenzja è altri disordini cerebrali.

  • attività fisica

L'esercitu hà un impattu significativu nantu à a salute di u cervellu. I malati di Alzheimer chì camminanu regularmente facenu megliu in attività è diprissioni L'incidenza di altri prublemi di salute mentale, cum'è

  • attività mentale

A furmazione di u cervellu hè cusì impurtante quant'è u travagliu di i musculi. L'attività mentale moderata reduce l'effetti di a malatia in a mità di a vita. Quelli chì anu una mente attiva sò menu prubabile di sviluppà a malatia d'Alzheimer.

L'attività mentali cum'è ghjucà, risolve puzziche è leghje aiutanu à mantene in forma mentre invechje.

  • Vitamina E

studii, Vitamina EI risultati mostranu chì rallenta a neurodegenerazione in i malati cù a malatia d'Alzheimer da moderata à severa. L'Alzheimer provoca danni ossidativi. Dunque, l'antioxidanti cum'è a vitamina E anu u putenziale di esse un trattamentu per a malatia.

  • Vitamina D

Vitamina DHè pruduciutu quandu a pelle hè esposta à u sole. U travagliu cù u calciu per custruisce osse forti. Aiuta à regulà u sistema immune è hè impurtante per u ciculu di vita di e cellule umane cum'è e cellule cerebrali.

  Chì sò i dolcificanti artificiali, sò dannosi?

Parechji pazienti cun Alzheimer è altre malatie di demenza sò deficienti in vitamina D. L'esposizione à a luce naturale prumove un sonnu sano, in particulare in i malati cù a malatia d'Alzheimer severa.

  • Melatonin

In più di un sonnu megliu melatoninHè assai benefici per quelli chì anu a malatia d'Alzheimer. Un studiu recente hà esaminatu l'efficacezza di a melatonina cum'è trattamentu per bluccà l'oxidu nitricu in i malati di Alzheimer. I malati di Alzheimer anu una funzione più bassa di i receptori di melatonina MT1 è MT2.

  • manganese è potasio

carenza di manganese Hè un fattore di risicu per a malatia d'Alzheimer. Sufficiente putassiu Senza ellu, u corpu ùn pò micca processà i beta-amiloidi bè è si vede l'aumentu di u stress oxidativu è a inflamazioni.

L'aumentu di l'ingesta di potasio è magnesiu migliurà u rendiment cognitivu è impedisce l'iniziu di a malatia d'Alzheimer.

  • piante naturali

I vegetali anu parechje proprietà restaurative è curative. Ci sò certe erbe chì ponu stimulà i prucessi cerebrali necessarii per aiutà à prevene a malatia d'Alzheimer.

zafferano ve curcumahè statu osservatu per avè risultati benefizii per i malati di Alzheimer. A causa di e so proprietà antiinflamatorii è antioxidanti, a curcumina mellora a funzione cognitiva riducendu a furmazione di placche beta-amiloide.

  • chetosi

A cetosi hè l'usu di grassu almacenatu per l'energia. Quandu u corpu hè furnitu cù cetoni adattati, cum'è i trigliceridi di a catena media chì si trovanu in l'oliu di coccu, i malati di Alzheimer ponu migliurà a so funzione di memoria.

Per prumove a cetosi, per incuragisce u corpu à aduprà grassu invece di glucose digiunu intermittenti è pocu in carbuidrati dieta chetogenica applicabile. Quandu in a cetosi, u corpu crea menu stress oxidativu è furnisce una energia mitocondriale più efficiente à u cervellu. Stu prucessu reduce i livelli di glutamate è prumove a funzione cerebrale sana.

  • oliu

Utilizà l'oliu d'aliva cum'è alimentu Dieta mediterraneahà dimustratu risultati benefizii in i malati di Alzheimer. In l'esperimenti animali, l'oliu d'aliva hà migliuratu a memoria è prumove a crescita di e cellule novi. oliuSiccomu agisce per riduce a furmazione di placca beta-amiloide, pò ritardà è prevene l'iniziu di a malatia d'Alzheimer.

Riferimenti: 1, 2

Condividi u post!!!

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù