Modi naturali per rinfurzà a resistenza di u corpu

Hè u duvere di u sistema immune di prutege u nostru corpu contr'à e malatie. Stu sistema cumplessu hè custituitu da cellule in a pelle, sangue, medula ossea, tessuti è organi. Prutege u nostru corpu contr'à i patogeni potenzialmente dannosi (cum'è batteri è virus). 

Pensate à u sistema immune cum'è una orchestra. Per u megliu rendimentu, ogni strumentu è musicista in l'orchestra hè previstu di dà u megliu rendimentu.

Ùn hè micca desideratu per un musicista à ghjucà à doppia velocità o di colpu pruduce un sonu à duie volte u voluminu chì un strumentu di solitu faci. Ogni cumpunente di l'orchestra hà da travaglià esattamente secondu u pianu.

U stessu passa per u sistema immune. Per prutege megliu i nostri corpi da i danni, ogni cumpunente di u sistema immune hà bisognu à travaglià esattamente secondu u pianu. U megliu modu per ottene questu hè di rinfurzà l'immunità è a resistenza di u corpu..

quì modi naturali per rinfurzà l'immunità è a resistenza di u corpu...

Cumu rinfurzà l'immunità è a resistenza di u corpu?

dorme abbastanza

U sonnu è l'immunità sò strettamente ligati. Un sonnu inadegwatu o di qualità povira crea una suscettibilità più alta à a malatia.

In un studiu di 164 adulti sani, quelli chì durmianu menu di 6 ore ogni notte eranu più probabili di catturà un friddu cà quelli chì dormevanu 6 ore o più ogni notte.

Un riposu adattatu rinforza naturalmente l'immunità. Pudete dorme più quandu site malatu per aiutà u vostru sistema immune à cumbatte megliu a malatia.

L'adulti necessitanu 7 o più ore di sonnu, l'adulescenti necessitanu 8-10 ore, è i zitelli è i zitelli anu bisognu di 14 ore o più.

manghja più cibi vegetali

L'alimenti vegetali naturali, cum'è frutti, ligumi, noci, sementi è legumi, sò ricchi di nutrienti è antioxidanti chì ponu dà un vantaghju contru i patogeni dannosi.

AntioxidantiAiuta à riduce l'infiammazione cummattendu cumposti inestabile chjamati radicali liberi, chì ponu causà inflammazioni quandu alti livelli s'accumulanu in u corpu.

A inflammazione cronica hè a causa principale di parechje malatie, cumprese a malatia di u cori, l'Alzheimer è certi cancers.

  Chì ghjè l'Eucalyptus Leaf, a cosa serve, cumu si usa?

fibra in l'alimenti vegetali, microbioma intestinaleNutre l'intestinu o a comunità bacteriana sana in l'intestini. Un forte microbioma intestinale aumenta l'immunità è aiuta à prevene i patogeni dannosi da entra in u corpu à traversu u trattu digestivu.

In più, frutti è ligumi sò ricchi di nutrienti cum'è a vitamina C, chì ponu riduce a durata di i friddi.

manghja grassi sani

oliu ve salmoneGrassi sani, cum'è quelli chì si trovanu in

Ancu s'ellu a inflamazioni di livellu bassu hè una risposta normale à u stress o a ferita, a inflamazioni crònica pò supprime u sistema immune.

L'oliu d'oliva, chì hè assai antiinflamatoriu, reduce u risicu di malatie croniche cum'è a malatia di u cori è a diabetes mellitus 2. Inoltre, e so proprietà antiinflamatorii aiutanu à u corpu à luttà contra i batteri è i virus dannosi chì causanu malatie.

salmone è semi di chiaL'acidi grassi omega 3 combattenu ancu a inflamazioni.

Manghjate alimenti fermentati o pigliate un supplementu probioticu

cibi fermentatiHè riccu in battìri benifichi chjamati probiotici truvati in u trattu digestivu.

Questi alimenti includenu iogurt, sauerkraut è kefir.

A ricerca suggerisce chì una rete prospera di batteri intestinali pò aiutà à e cellule immune à distingue trà e cellule normali, sane è l'organismi invadenti dannosi.

In un studiu di 126 mesi in 3 zitelli, quelli chì beie 70 mL di latte fermentatu per ghjornu avianu circa 20% menu di malatie infizziosi di a zitiddina cumparatu cù un gruppu di cuntrollu.

Se ùn manghjate micca alimenti fermentati regularmente, piglià supplementi probiotici hè una altra opzione.

In un studiu di 152 ghjorni in 28 persone infettate da rhinovirus, quelli supplementati cù u probioticu Bifidobacterium animalis anu avutu una risposta immune più forte è livelli di virus più bassi cà un gruppu di cuntrollu.

cunsuma menu zuccaru

A ricerca emergente mostra chì i zuccheri aghjuntu è i carbuidrati raffinati ponu cuntribuisce in modu sproporzionatu à u sovrappeso è l'obesità.

L'obesità pò ancu aumentà u risicu di malati.

Sicondu un studiu d'osservazione di quasi 1000 XNUMX persone, e persone obese chì anu ricivutu u vaccinu di a gripe eranu duie volte più probabili di piglià a gripe cà e persone chì anu ricivutu u vaccinu di a gripe, ma ùn eranu micca obesi.

A riduzione di u zuccheru pò riduce l'infiammazione è aiuta a perdita di pisu, riducendu cusì u risicu di cundizioni di salute croniche cum'è a diabetes mellitus 2 è a malatia di u cori.

  Beneficii, dannu, valore nutrizionale è calori di funghi

Siccomu l'obesità, a diabetes mellitus 2 è e malatie di u cori ponu debilitatu u sistema immune, a limitazione di u zuccheru aghjuntu hè una parte impurtante di una dieta chì rinforza l'immunità.

Avete da pruvà à limità u cunsumu di zuccaru à menu di 5% di i vostri calori di ogni ghjornu. Questu equivale à circa 2000 tablespoons (2 grammi) di zuccaru per qualchissia chì manghja 25 calori per ghjornu.

Fate un eserciziu moderatu

Ancu l'esercitu intensu prolongatu pò supprime u sistema immune, l'esercitu moderatu pò aumentà a resistenza di u corpu.

I studii mostranu chì ancu una sola sessione di eserciziu moderatu pò aumentà l'efficacezza di i vaccini in i persone cun sistema immune compromessi.

Inoltre, l'eserciziu regulare è moderatu pò riduce l'inflamazioni è aiutanu e cellule immune à rigenerate regularmente.

Esempii di eserciziu moderatu includenu caminata rapida, ciclismo regulare, jogging, natation è caminata ligera. Almenu 150 minuti di eserciziu moderatu à settimana deve esse fattu.

Per l'acqua

L'idratazione ùn hè micca necessariamente prutegge da i germi è i virus, ma a prevenzione di a desidratazione hè impurtante per a salute generale.

A disidratazione pò causà mal di testa è influenza u rendiment fisicu, u focu, l'umore, a digestioni, u core è a funzione renale. Sti cumplicazioni aumentanu a suscettibilità à a malatia.

Per prevene a desidratazione, duvete beie abbastanza fluidi ogni ghjornu. L'acqua hè cunsigliatu perchè ùn cuntene micca calori, additivi è zuccheru.

Mentre u tè è u zuccaru sò idratanti, hè megliu limità u cunsumu di zuccaru è tè per via di u so altu cuntenutu di zuccaru.

Comu regula generale, duvete beie quandu avete sete. Pudete bisognu di più fluidi si esercitassi intensamente, travaglià fora, o vive in un clima caldu.

gestisce u vostru livellu di stress

stress è ansietàallevia l' hè a chjave per a salute immune.

U stress à longu andà provoca inflammazioni è squilibri in a funzione di e cellule immune.

In particulare, u stress psicologicu prolongatu pò suppressione a risposta immune in i zitelli.

L'attività chì ponu aiutà à gestisce u stress include meditazione, eserciziu, yoga è altre pratiche di mindfulness. Sessioni di terapia pò ancu travaglià.

Supplementi nutrizionali 

Certi studii mostranu chì i supplementi nutrizionali seguenti ponu rinfurzà a risposta immune generale di u corpu:

vitamina C

Sicondu una rivista di più di 11.000 persone, 1.000-2.000 mg per ghjornu vitamina C Piglià a durata di i friddi da 8% in adulti è 14% in i zitelli. In ogni casu, a supplementazione ùn hà micca impeditu l'iniziu di i friddi.

Vitamina D

carenza di vitamina D aumenta u risicu di malati, cusì u supplementu pò contru à questu effettu. Tuttavia, piglià a vitamina D ùn furnisce micca un benefiziu extra quandu avete livelli adatti.

  Cumu pulisce l'intestinu? I metudi più efficaci

zincu

In una rivista di 575 persone cù friddi, supplementing with more than 75 mg di zinc per ghjornu hà riduciutu a durazione di un friddu da 33%.

Bacca di sambuco

Una piccula rivista hà truvatu chì u sambuco pò riduce i sintomi di l'infizzioni virali respiratorii superiori, ma più ricerca hè necessaria.

echinacea

Un studiu di più di 700 persone, echinacea truvaru chì quelli chì anu pigliatu un placebo o nisun trattamentu ricuperu da u friddu un pocu più veloce.

agliu

Un studiu d'alta qualità di 146 settimane in 12 persone hà truvatu chì a supplementazione di l'agliu riduceva a freccia di i friddi da circa 30%. 

smetti di fumà

Smetti di fumà perchè ùn solu aumenta u risicu di cancru, ma ancu deteriora u sistema immune. Si dice chì u fumu hà un effettu negativu nantu à l'immunità innata. 

Puderà ancu aumentà u risicu di sviluppà risposti immune patogeni nocivi, è u fumu reduce l'efficacità di e difese di u sistema immune.

esce à u sole

Passà in a luce naturale hè unu di i fatturi più impurtanti chì cuntribuiscenu à a produzzione di vitamina D in u corpu. A vitamina D hè essenziale per u funziunamentu sanu di u sistema immune perchè aiuta u corpu à pruduce anticorpi. 

U livellu bassu di vitamina D in u corpu hè una di e cause principali di prublemi respiratorii. Una caminata rapida à a luce di u sole per 10-15 minuti assicurarà chì abbastanza vitamina D hè prodotta in u corpu.

Di cunsiguenza;

rinfurzà u sistema immuneHè efficace à aumentà a resistenza di u corpu, ci sò parechji punti per esse cunsideratu per questu.

Modi per rinfurzà naturali a resistenza di u corpuAlcune di queste sò riducendu u cunsumu di zuccaru, beie abbastanza acqua, esercite regularmente, dorme abbastanza è gestisce i livelli di stress.

Mentre chì sti metudi naturali ùn impediscenu micca e malatie, rinfurzanu e difese di u corpu contr'à i patogeni nocivi.

Condividi u post!!!

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù