Alimenti sani chì sò dannosi per cunsumà troppu

L'alimentazione hè curativa per u nostru corpu. Hè ancu velenu. Sia l'alimentu hè una cura o un velenu dipende da quantu hè cunsumatu. Ci sò certi alimenti sani chì facenu pocu, più ferite. Quandu questi sò cunsumati in eccessu, dannu seriamente u nostru corpu, l'alimenti sani chì sò preghjudiziu per esse cunsumati in eccessi sò i seguenti;

Alimenti sani chì sò dannosi per cunsumà troppu

cibi sani chì sò dannusu per esse cunsumati in eccessu
Alimenti sani chì sò dannusu per esse cunsumati in eccessu

Oliu Omega-3 è oliu di pisci

L'acidi grassi Omega-3 sò essenziali per a salute. Combatte a inflamazioni in u corpu, ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu di u cervellu è reduce u risicu di malatie di u cori. L'olii omega-3 sò dispunibuli cummerciale in forma di oliu di pisci, oliu di fegato di baccalà, è capsule omega-3 fatta da alga.

Tuttavia, ottene troppu grassu omega-3 pò esse dannusu. A dosa abituale hè di 1-6 grammi per ghjornu. Piglià 13-14 grammi per ghjornu hà un effettu di sangue in individui sani. Questu hè un risicu, soprattuttu per e persone chì piglianu diluenti di sangue. Inoltre, pigliate quantità elevate di oliu di fegatu di pisci, vitamina A pò causà avvelenamentu. Perchè cuntene una alta quantità di vitamina A. Questu hè soprattuttu periculosu per i zitelli è e donne incinte.

Tonno (frais et en conserve)

U tonnu hè unu di l'alimenti sani. Ma u cunsumu eccessivu hè dannusu. Hè un pesciu grassu. Hè una bona fonte di acidi grassi omega-3. Hè assai altu in proteini. Tuttavia, u tonnu pò cuntene alti livelli di mercuriu.

  Chì ghjè a malatia di Hashimoto, a causa? Sintomi è Trattamentu

U mercuriu hè tossicu per u corpu umanu. S'accumula in u corpu cù u tempu è pò causà ritardi di u sviluppu, prublemi di visione, mancanza di coordinazione, disabilità di l'audizione è di a parolla in i zitelli.

U tunnu cuntene una quantità elevata di mercuriu, cumu si accumula in i so tessuti cù u tempu. Hè ricumandemu chì e donne incinte è i zitelli limitanu a so ingesta di frutti di mare chì cuntenenu mercuriu à micca più di dui à settimana. 

Cannella

CannellaHè una spezia diliziosa chì hà alcune proprietà medicinali. Hè riccu in antioxidanti. Combatte l'inflamazioni è riduce u zuccheru in sangue. Riduce ancu u risicu di malatie cardiache, diabete, cancru è malatie neurodegenerative.

In ogni casu, a cannella cuntene quantità elevate di un compostu chjamatu cumarina, chì pò esse preghjudiziu in grande dosi. Quandu a cumarina hè cunsumata in eccessu, a cannella si trasforma in unu di l'alimenti dannosi. Ci hè dui tipi principali di cannella chì cuntenenu quantità diffirenti di cumarina:

  • cannelle Cassia: Contene una quantità elevata di cumarina.
  • cannella di Ceylon: A cannella di Ceylon, chì hè vera cannella, hè assai più bassu in cumarina.

L'ingesta tollerable di cumarina hè di 0,1 mg per kilogramu di pisu corpu. Cunsumà più di questu pò causà toxicità di u fegatu è cancru. Basatu nantu à l'ingesta tollerable di ogni ghjornu, ùn hè micca cunsigliatu per cunsumà più di 0,5-2 grammi di cassia cannella ogni ghjornu. Tuttavia, pudete manghjà 5 grammi (1 teaspoon) di cannella di Ceylon ogni ghjornu.

Kahve

U caffè hè una bevanda benefica chì cuntene antioxidanti è altri composti attivi. Reduce u risicu di malatie di fegatu, diabete di tipu 2 è malatie neurodegenerative.

  Chì sò i benefici è i danni di a radica di Maca?

A quantità di cunsumu ogni ghjornu di cafeina in u caffè hè 400 mg. Cunsumà più di questa quantità causa prublemi cum'è insomnia, irritabilità, ansietà, cramps stomachi, palpitazioni di u cori è tremuli musculari.

Fegatu

L'offal sò e parti più nutritive di l'animali. U fegatu hè unu di elli. Hè assai riccu in parechji nutrienti cum'è ferru, vitamina B12, vitamina A è ramu. Ma 100 grammi di fegatu di vacca furnisce sei volte u bisognu di u ghjornu di vitamina A è 7 volte u ramu.

A vitamina A hè una vitamina solubile in grassu, chì significa chì hè almacenata in u nostru corpu. Per quessa, u cunsumu eccessivu pò causà avvelenamentu di vitamina A. In u risultatu, sintomi cum'è prublemi di vista, dolore di l'osse, nausea è vomitu si prisentanu.

Pigliate troppu rame avvelenamentu di ramu porta cun ella. Questu pò causà stress oxidativu è cambiamenti neurodegenerativi è aumentanu u risicu di a malatia d'Alzheimer.

Ancu se u fegatu hè incredibbilmente sanu è nutritivu, ùn hè micca un alimentu chì pò esse cunsumatu ogni ghjornu. Un pastu à settimana hè abbastanza. 

verdure crucifere

I vegetali cruciferi sò una famiglia di pianti chì sò cumposti da ligumi cum'è u bròcoli, i colti di Bruxelles è a col. Questi alimenti sani diminuite u risicu di cancru è di malatie cardiache.

Tuttavia, sti ligumi cuntenenu cumposti chjamati tiocianati. Limita a capacità di u corpu per assorbe iodu. Questu provoca una cundizione chjamata ipotiroïdismu. l'ipotiroïdismu significa chì a glàndula tiroidea hè menu attiva. In u risultatu, a glàndula tiroidea s'allarga, apparisce u pesu, a stitichezza, a secchezza di a pelle è a debule. E persone cun prublemi di tiroïde ùn deve micca cunsumà sti vegetali troppu. 

  Cosa hè a Meditazione, Cumu fà, Chì sò i Beneficii?

noci brasiliani

noci brasilianisò trà i migliori fonti dietetichi di seleniu. U seleniu hè un oligoelementu essenziale, ma pò esse tossicu in quantità elevate.

L'assunzione di seleniu di u ghjornu cunsigliatu hè di 50-70 microgrammi per adulti. U livellu di toleranza superiore hè di circa 300 microgrammi per adulti. Una grande noce di Brasile cuntene 95 microgrammi di seleniu.

Questu hè più cà a quantità di ghjornu cunsigliata per adulti. Hè più di trè volte a quantità cunsigliata per i zitelli. Cunsumà solu 4-5 noci brasiliani risulterà in un adultu chì righjunghji u limitu superiore di u so intake di seleniu sicuru.

I sintomi di a toxicità di seleniu includenu a perdita di capelli è unghie, prublemi digestivu è difficultà di memoria.

Riferimenti: 1

Condividi u post!!!

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù