Malattie di trasmissione sessuale è metudi di trattamentu

Ci sò parechje malatie ligati à l'organi genitali è sò cunnisciuti per esse abbastanza periculosi. Sti malatii, chì ponu esse facilmente trasmessi da una persona à l'altru, sò chjamati malati di trasmissione sessuale.

Sti malatie sò generalmente trasmesse per via sessuale. Alcune di e malatie di trasmissione sessuale sò malatie cum'è HIV, herpes genitale, verruche genitali, chlamydia, gonorrea, sifilis, trichomoniasis. Siccomu queste malatie sò forme assai serii di malatie, necessitanu trattamentu prestu. Avà, demu infurmazione nantu à e malatie di trasmissione sessuale in u nostru articulu.

Chì sò e malatie di trasmissione sessuale?

E malatie di trasmissione sessuale sò infizzioni trasmesse per u cuntattu sessuale. Hè un prublema di salute cumuni. Si trova com'è u risultatu di bacteria, virus o fungi chì infettanu u corpu durante a relazione sessuale. I malatii di trasmissione sessuale più cumuni sò:

  1. Chlamydia: Hè una di e malatie più cumuni di trasmissione sessuale. Di solitu ùn causa micca sintomi è pò causà prublemi seri.
  2. Gonorrhea (Gonorrhea): A gonorrea, una infizzione bacteriana, pò causà infizzioni in l'urinarii, l'anu, a gola è l'ochji.
  3. Epatite B: Stu virus, chì provoca inflammazioni di u fegatu, hè trasmessu per u sangue o u cuntattu sessuale.
  4. HIV/AIDS: U virus di l'immunodeficienza umana (HIV) pò debilitatu u sistema immune, purtendu à l'AIDS.
  5. Sifilide: A sifilis, causata da a bacteria Treponema pallidum, pò purtà à prublemi di salute serii.
  6. HPV (Papillomavirus umanu): L'HPV, chì pò causà prublemi cum'è verrute genitali è cancru cervicale, hè trasmessu per u cuntattu sessuale.
  7. Virus Herpes Simplex: L'herpes genitale provoca ferite friddi nantu à i labbra è vesciche in l'area genitale. U virus hè trasmessu per u cuntattu sessuale.
  8. Tricomoniasi: Trichomoniasis, una infizzione parassita, hè trasmessa sessualmente in l'omi è donne.
  9. Epatite C: U virus di l'hepatitis C, chì pò causà danni di u fegatu, hè trasmessu per u sangue o u cuntattu sessuale.
  10. Malatie inflamatoria pelvica in e donne: A malatia inflamatoria pelvica, chì generalmente si trova com'è u risultatu di infizzioni bacteriale, hè trasmessa sessualmente è pò purtà à l'infertilità. Hè impurtante per esse trattatu.

malatie di trasmissione sessuale

Rate di trasmissione di e malatie sessuale

I tassi di trasmissione di e malatie sessuale generalmente varienu secondu u tipu di malatie trasmesse per u cuntattu sessuale è u cumpurtamentu sessuale di a persona. Per esempiu, certi infizzioni di trasmissione sessuale, cum'è l'HIV, anu un ritmu di trasmissione più altu, mentre chì altre malatie, cum'è a gonorrea, anu una rata di trasmissione più bassa.

Fattori di risicu cum'è rapporti sessuale senza prutezzione, partenarii multipli o fallimentu di rispettu di e regule d'igiene aumentanu u risicu di trasmissione di e malatie. Per quessa, hè necessariu di attribuisce impurtanza à i metudi contraceptivi è i cuntrolli regulari di salute per relazioni sessuale sani. L'usu currettu è regulare di metudi contraceptivi reduce significativamente u risicu di trasmette malatie sessuale.

Inoltre, quandu i sintomi di e malatie di trasmissione sessuale appariscenu, hè impurtante cunsultà un duttore senza ritardu è cercà un diagnosi precoce è trattamentu. Per una vita sessuale sana, i cuntrolli di salute cuscienti è regulari deve esse realizatu è a cuscenza deve esse aumentata nantu à a salute sessuale.

Modi di trasmissione di e malatie di trasmissione sessuale

E malatie di trasmissione sessuale sò un prublema cumuni in u mondu sanu è sò generalmente trasmesse per u cuntattu sessuale. I modi di trasmissioni di sti malatie includenu sessu sessuale, sessu orale, sessu anale è u cuntattu di a pelle per u cuntattu sessuale.

  Chì sò i punti bianchi (Leukonychia) nantu à e unghie, perchè succede?

E malatie di trasmissione sessuale sò causate da virus, batteri o fungi. Alcune di queste malatie ùn ponu micca manifestazione di sintomi è a persona ùn pò micca capisce chì l'avete.

Cause di e malatie di trasmissione sessuale

E malatie sessualmente trasmesse sò infizzioni chì sò generalmente sparghje per via di un rapportu sessuale senza prutezzione. Ci sò parechji fatturi chì ghjucanu un rolu in a furmazione di sti malatie. Eccu i causi di e malatie di trasmissione sessuale:

  1. Rapportu sessuale senza prutezzione: Ùn aduprà o abusu di un preservativu hè u fattore più impurtante in a diffusione di e malatie di trasmissione sessuale.
  2. Partenarii sessuale multipli: L'individui chì anu parechje partenarii sessuale anu un risicu più altu di sparghje e malatie.
  3. Ùn fate micca attente à e regule di igiene persunale: Ùn fate micca attente à a pulizia di l'area sessuale aumenta u risicu di infezzione.
  4. L'usu di l'alcohol è di droghe: L'alcolu è l'usu di droghe pò fà chì una persona ùn sia micca attentu à a so propria salute è impegnà in relazioni sessuale senza prutezzione.
  5. Debilitatu di u sistema immune: Un sistema immune debule reduce a capacità di u corpu per luttà contra l'infizzioni, facendu vulnerabile à e malatie.
  6. Avè sessu cù un cumpagnu infettatu: Se un cumpagnu hà una malatia di trasmissione sessuale, l'infezzione pò esse facilmente trasmessa à l'altru.
  7. Ignore i sintomi di e malatie: I sintomi di e malatie di trasmissione sessuale pò esse ligeri è qualchì volta prugressu senza sintomi. In questu casu, u risicu di e malatie chì si sparghjenu senza nutà aumenta.
  8. Educazione sessuale inconsciente: L'individui chì ùn ricevenu micca una educazione sessuale adatta ùn ponu micca cunnosce i metudi contraceptivi è ponu esse in risicu.

Sintomi di e malatie di trasmissione sessuale

I sintomi di e malatie di trasmissione sessuale pò esse assai diversi. Ci sò ancu e malatie chì spessu ùn mostranu micca sintomi, per quessa hè impurtante per avè cuntrolli regularmente di salute sessuale. I sintomi di e malatie di trasmissione sessuale includenu:

  • Prurito, ardenti o sensazione dolorosa in l'area genitale
  • Dolore quandu urinate o durante u rapportu sessuale
  • Cambiamentu in u culore di l'urina o scaricamentu maleodorante
  • Rashes o pimple-like blisters in l'area genitale
  • Anormali perdite vaginali o sanguinante
  • Diarrea, nausea o dolore abdominal
  • Inflazione di i nodi linfatici in u collu, l'ascella o l'area inguinale

Sì avete qualchissia di sti sintomi o suspettate chì pudete avè una malatia di trasmissione sessuale, hè impurtante cuntattà immediatamente un prufessiunale di salute. S'ellu ùn hè micca trattatu, e malatie di trasmissione sessuale pò purtà à gravi prublemi di salute, cusì u diagnosticu precoce è u trattamentu hè assai impurtante.

Test di e malatie di trasmissione sessuale

A prova STD hè una prova realizata per detectà infezioni di trasmissione sessuale. Hè cunsigliatu per e persone chì anu sintomi in l'area genitale o chì sò in risicu per u risultatu di u cuntattu sessuale. Sti testi sò generalmente fatti cù mostre di sangue, urina o fluidu genitale è varienu secondu u tipu di malatia.

A prova STD hè un passu impurtante per determinà se una persona hè contagiosa è principià u trattamentu necessariu. Hè impurtante di avè sti testi regularmente per prutege a vostra propria salute è a salute di i vostri cumpagni. E malatie di trasmissione sessuale pò spessu prugressu senza sintomi. Dunque, a prova aiuta à detectà e malatie in una prima fase.

Trattamentu di e malatie di trasmissione sessuale

U trattamentu di e malatie di trasmissione sessuale hè generalmente fattu cù antibiotici. Tuttavia, i metudi di trattamentu pò varià secondu u tipu è a gravità di a malatia. In certi casi, medicazione antivirali, creme o unguenti, suluzioni chì cuntenenu acidu o intervenzione chirurgica pò esse necessariu.

  Perchè i capelli sottili? Ciò chì hè bonu per a perdita di capelli?

L'impurtante hè di cunsultà immediatamente una istituzione di salute quandu avete nota i sintomi di a malatia. Cù diagnosi precoce è trattamentu, a diffusione di e malatie pò esse prevenuta è a ricuperazione pò esse più faciule.

Trattamentu di e malatie di trasmissione sessuale

E malatie di trasmissione sessuale ponu esse estremamente gravi è periculose. In ogni casu, cù certi metudi di erbe, i sintomi di sti malatie ponu esse alleviati è u prucessu di trattamentu pò esse supportatu. Eccu i metudi di trattamentu di erbe chì ponu esse usatu per e malatie di trasmissione sessuale ...

1. Echinacea: Questa hè una pianta medicinale chì aiuta à trattà e infizzioni di trasmissione sessuale. Hà a capacità di rinfurzà u sistema immune è ancu stimulà a secrezione di l'hormone in u corpu. Hè ricumandemu di piglià 200 mg di echinacea ogni ghjornu per riduce a inflamazioni in i genitali, alleviate u dolore è u pruritu, è ancu eliminà i microbi chì causanu infezzione.

2. Timo : Questu pò esse usatu per trattà l'herpes assuciatu cù e malatie di trasmissione sessuale. L'oliu estratto da u timu pò esse usatu cum'è agenti germicida per tumbà u virus. Oliu d'oreganuPò esse mischju cù altri olii, cum'è l'oliu d'aliva, è appiicatu à i zoni affettati. Questu hè unu di i migliori rimedi naturali di casa per i STD.

3. Agliu: L'agliu cuntene proprietà antivirali è germicide chì aiutanu à purificà u sistema sanu. Questa pianta medicinale deve esse aghjuntu à a vostra dieta di ogni ghjornu cum'è un modu naturali per migliurà u sistema immune è prevene e malatie infizziose.

4. Yogurt : U iogurtu pò equilibrà u livellu naturale di pH di u corpu di a donna è hè dunque efficace in a lotta di e malatie di trasmissione sessuale. u vostru iogurtu probioticu E so proprietà facenu efficace à aiutà à a crescita di boni batteri in u corpu. U iogurtu ùn pò micca curà cumplettamente e STD, ma u cunsumu ogni ghjornu hè abbastanza benefica per u corpu, perchè pò luttà contr'à l'infizzioni.

5. Sucu di limonu: U zuccu di limonu hè cunnisciutu per esse efficace in u trattamentu di e malatie di trasmissione sessuale. Contene proprietà astringenti chì aiutanu à riduce u dolore assuciatu cù infizzioni. Immergete una bola di cuttuni in u zuccaru di limonu è appricà à i zoni affettati. U zuccu di limonu pò esse usatu mischjendu cù l'agliu per via di a so capacità di caccià i batteri, virus è fungi chì causanu sti malatie.

6. Gel d'aloe vera: Aloe Vera Aiuta à riduce l'infezzione, guarisce e ferite assuciate cù e malatie di trasmissione sessuale. Contene ancu vitamini, minerali, aminoacidi, grassu, etc. Aiuta à allevà a inflamazioni è riduce a inflamazioni. Ùn aduprate micca u gel à ferite aperte è portate guanti per prevene a diffusione di l'infezzione.

7. Cardo marianu : U cardu di latte hè riccu in silimarina, un ingredientu naturali chì hà a capacità di caccià a vaginitis da Trichomonas, una malatia di trasmissione sessuale. Aiuta ancu à rinfurzà u sistema immune è cumbatte i parassiti chì causanu infizzioni in u corpu. Piglià 400 mg di supplementu di cardo di latte trè volte à ghjornu aiuta à sbarazzà di i batteri dannosi in u corpu.

8. Licorice : Radice di LicoriceContene l'acidu glycyrrhetinic, chì aiuta à migliurà u sistema immune è ancu aumenta a so funzione. Questu face u corpu più protettivu contra i germi infizziosi chì ponu causà malatie di trasmissione sessuale.

9. Oliu d'arburu di tè: Stu oliu hà proprietà antibacteriali chì ponu riduce u dolore è u pruritu è ​​guariscenu infizzioni. Immergete una bola di cuttuni in l'oliu di tea tree è appricà à a zona affettata. Pudete ancu aghjunghje un pocu à l'acqua di u bagnu per caccià i sintomi. oliu d'arburu di tè Pudete aghjunghje è immerge u vostru corpu in questu oliu.

  Chì ghjè l'oliu di lino, chì face? Benefici è danni

10. Vitamini: Piglià quantità adeguate di vitamini hè ancu cunsideratu un rimediu naturali per e malatie di trasmissione sessuale. Vitamini cum'è a vitamina E, a vitamina C è a vitamina B sò cunnisciute per esse benefiche per i malati cù e malatie di trasmissione sessuale. Inoltre, l'acidu folicu è zincu Manghjendu cibi ricchi di nutrienti aiuta ancu à stimulà u prucessu di guariscenza. Includendu sti multivitamini in a vostra dieta di ogni ghjornu aiuta à mantene l'infizzioni sottu u cuntrollu.

11. Sucu di cranberry: CranberryHè una ricca fonte di vitamini è minerali è aiuta à riduce u dolore è l'irritazione ligati à e malatie di trasmissione sessuale. Bere succo di cranberry frescu regularmente aiuta à trattà megliu cù a cundizione. Supplementi Cranberry sò ancu dispunibili per questu scopu.

Ùn deve esse scurdatu chì i metudi di trattamentu di erbe ùn furnisce micca risultati definitivi è efficaci. Dunque, u megliu approcciu seria di cunsultà un specialista in u trattamentu di e malatie di trasmissione sessuale. I metudi di trattamentu di erbe ponu ghjucà solu un rolu di supportu è l'aiutu medico hè necessariu per u trattamentu definitivu.

Modi per prevene e malatie di trasmissione sessuale

E malatie sessualmente trasmesse cuntinueghjanu à esse un prublema cumuni chì ponu ancu causà seri prublemi di salute oghje. Enfatizendu l'impurtanza di a prutezzione di sti malatie, hè necessariu di sensibilizà a ghjente è furnisce infurmazioni nantu à e manere di prutezzione. I modi per pruteggiri di e malatie di trasmissione sessuale sò i seguenti:

  1. Preservativu usatu currettamente: U modu più efficau per pruteggiri durante u rapportu sessuale hè di utilizà un preservativu. Hè impurtante chì u preservativu utilizatu hè utilizatu currettamente è chì ci hè un novu per ogni rapportu.
  2. Cuntrolli regulari di salute: Un altru modu per pruteggiri da e malatie di trasmissione sessuale hè di avè cuntrolli di salute regulare. Un esame regulare da un duttore specialista aiuta à diagnosticà e malatie precoce.
  3. Monogamia: Sceglie bè u vostru cumpagnu sessuale è aderisce à u principiu di a monogamia hè un modu impurtante per pruteggiri di e malatie di trasmissione sessuale.
  4. Vaccinazioni: I vaccini sò dispunibili contr'à alcune malatie di trasmissione sessuale. A vaccinazione da un duttore specialista hè un passu impurtante in a prutezzione di e malatie.
  5. A cumunicazione è a sensibilizazione: Hè impurtante di cumunicà apertamente è onestamente in e vostre rilazioni sessuale è per esse cuscenti di e malatie di trasmissione sessuale cù u vostru cumpagnu.
  6. Igiene persunale: Un altru modu di prutezzione di e malatie di trasmissione sessuale hè di attentu à e regule di igiene persunale. Pudete prutezzione di e malatie attente à a vostra pulizia è abitudini di salute.
  7. Relazioni sessuale cuscenti è sicure: Esse cuscenti in relazioni sessuale è avè relazioni cù partenarii affidabili sò l'elementi basi di prutezzione contra e malatie di trasmissione sessuale.

Riferimenti: 1, 2, 3, 4, 5, 6

Condividi u post!!!

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù