Secrets di bellezza d'erbe - Cura naturale di a pelle cù erbe

Finu à 30-40 anni fà, una donna chì hà fattu 50 anni era cunsiderata vechja. Oghje, una donna di quella età pò facilmente vede più ghjovana chè a so età s'ellu si cura di a so pelle.

Ci sò parechji prudutti d'erbe per a cura di a pelle nantu à u mercatu, ma ancu quelli chì pretendenu esse i più organici anu conservatori chimichi. U corpu umanu ùn hà micca difficultà à digerisce i sustanzi chimichi chì piglia solu cù l'alimentariu, è mostra l'effetti negativi di i sustanzi chimichi in creme cù reazzioni allergii nantu à a pelle. 

Quelli chì cercanu metudi cumpletamente naturali anu cuminciatu à vultà in trattamenti di erbe in casa. Per questu, hè necessariu di sapè quale pianta pò esse usata per quale.

Chì metudi di erbe à utilizà per i prublemi di a pelle diffirenti sò descritti quì sottu.

Cumu fà a cura di a pelle naturale cù l'erbe?

secreti di bellezza di erbe

Per Rughe è Rughe

– Fate u suchju sfracicà u pepino. Imbulighjate cù u latte à una consistenza cremosa. Applicà a crema chì avete ottenutu à a faccia cum'è una maschera.

- Dopu à sfracicà i fiori è e foglie di tigliu, mischjà cù u latte. Amassi a mistura chì avete ottenutu cù u zuccaru di pepino, porta à una consistenza cremosa. Applicà a crema chì avete preparatu à a pelle prima di andà in lettu.

Rinfrescante di a pelle

- Imbulighjate una manata di l'acitu di mela cù 1 tazza di caffè d'acqua. Applicà questu dopu ogni lavatu di a faccia. Fornisce l'acidità naturale di a pelle è pulisce a pelle impurtata.

Crepe di a pelle

- Imbulighjate u zuccu di cipolla, l'oliu di giglio, u ghjallu d'ova è u meli in una ciotola. Amassi a mistura finu à ch'ella diventa cremosa. Applicà a crema à i spazii cracked di a pelle.

– Infuse u basilic versendu sopra acqua bollente. Aghjunghjite u zuccaru di cipolla à u liquidu ottenutu da straining è lasciate riposu per un tempu. Fate un unguentu mischjendu cù l'oliu di giglio. Applicà à a pelle crackata ogni ghjornu.

Bellezza di a pelle

- Dopu à mischjà a carota grattugiata cù u meli, lasciate in u latte in tuttu u ghjornu. Dopu à sprime è straining, impastate cù u zuccaru di pepino finu à ottene una consistenza cremosa. Applica a crema chì avete ottenutu à a pelle prima di andà in lettu.

– Batte a farina d'amandula cù l'agliu è a purè. Aghjunghjite u meli à a mistura chì avete preparatu è mischjà finu à ch'ella righjunghji una consistenza cremosa. Applica a crema à a vostra pelle prima di andà in lettu.

  Cos'è la Spirulina, si indebolisce? Benefici è danni

Asciugatura di a pelle

– Impastà u biancu d'ova è u ziferanu finu à ch'ellu ghjunghje à a consistenza di un unguentu. Dopu aghjunghje l'oliu di sesame à a mistura, u calore. Prima di andà in lettu, fregate u vostru corpu cù questu unguentu.

Spots di a pelle

- Impastate u biancu d'ova è a buccia di limone grattugiata finu à a crema. Massaggio a crema in a pelle una ora prima di bagnu.

- Imbulighjate u sucu di mela cù u sucu di limonu. Aghjunghjite l'oliu d'aliva è u latte à a mistura chì avete preparatu è porta à ebollizione. Dopu chì a pomata s'hè rinfriscata, appricà à a pelle cù massaggi.

Per i vesiculi grassi nantu à a pelle

- Applicà fette di tomate o tomate sfracicatu direttamente à a faccia. Aspetta 15 minuti è risciacqua.

Detergente naturale per a pelle

– Pulverize l'amanduli in polvere cù una piccula quantità di liquidu. Applica à a faccia. Hè assai bonu per a pelle grassa. L'amandule ammorbidiscenu a pelle è a nutriscia cù proteini.

- Massaggiate a vostra faccia cù una piccula quantità di meli ligeramente riscaldatu. Lasciate nantu à a vostra faccia per 15 minuti. U meli hè germicida è stringe a pelle. Hè bonu per a pelle grassa è macchiata.

– Imbulighjate u levitu di birra cù una piccula quantità d'acqua per fà una pasta è applicà à a pelle. Agisce cum'è un purificatore, in particulare per a pelle grassa. Nutre a pelle cù proteine ​​​​è vitamini.

Brufoli di pubertà

– Mette a bollire a buccia di melagrana è l'acitu. Imbulighjate u liquidu resultanti cù l'acqua di rosa. Immergete una bola di cuttuni pulita in questa mistura chì avete preparatu è applicà un vestitu à a zona spotty.

– Immergete u dente di leone in acqua bollente per una meza ora. Dopu avè struitu u liquidu resultanti cù una tela di furmagliu, mischjà cù l'oliu d'amanduli. Cumpressate l'area propensa à l'acne cù questa mistura.

Per una pelle ghjovana

– Impastate u ghjallu d'ova, u meli è a farina d'amandula finu à ch'ella righjunghji a consistenza di pomata. Applica a pomata chì avete preparatu nantu à a vostra faccia prima di andà in lettu.

– Imbulighjate u ghjallu d'ova, u zuccaru di limonu, a buccia di limonu grattugiata cù l'oliu d'aliva finu à ch'ella righjunghji una consistenza cremosa. Dopu à riposu sta crema per un tempu, appricà nantu à a vostra faccia.

– Imbulighjate u zuccaru di cipolla, l'oliu di lisiu, u giallu d'ova è u meli è impasta finu à ch'ella diventa mush. Applicà u porridge à a faccia facendu una mascara prima di andà in lettu.

Creme è lozioni naturali per e mani

Facemu innumerevoli travaglii ogni ghjornu, è usemu e nostre mani per fà. Sti parti di u nostru corpu, chì avemu usatu cusì attivamente, naturalmente sguassate più facilmente è hè u locu chì meriteghja a più cura.

  Cumu fà u sucu di pompelmo, vi rende debule? Benefici è danni

Lozioni naturali è creme chì pudete preparà cù ingredienti chì pudete truvà facilmente in casa vi aiuterà cù mani ben curate.

Lozione per e mani d'acqua di rosa

materiali

  • 3-4 tazzi d'acqua di rosa
  • ¼ tazza di glicerina
  • ¼ cucchiara di acitu di sidru di mela
  • ¼ cucchiara di meli

Cumu hè fattu?

Unisce tutti l'ingredienti, mischjà è trasfiriu à a buttiglia. Applicà una generosa quantità di sta lozione non appiccicosa à e vostre mani. Hè a più efficace di e formule di lozione per a manu.

Crema per le mani di notte grassa

materiali

  • 1 cucchiara di meli
  • 2 cucchiara d'oliu d'aliva
  • 1 cucchiara d'oliu di sesame
  • 1 cucchiara d'oliu d'amanduli
  • 1 cucchiara di glicerina

Cumu hè fattu?

Fonde u meli in un bagnu maria. Quandu s'addolce, aghjunghje l'olii è a glicerina. Caccià da u focu. Imbulighjate finu à chì a mistura hà una consistenza liscia. Allora trasferisce à u vasu.

Prima di andà in lettu, fregate e mani bè cù sta crema è mette un vechju guanti. A liscia di e mani serà nutata immediatamente u ghjornu dopu.

Crema per a pelle circundante l'unghia

materiali

  • 8 cucchiara di vaselina bianca
  • 1 cucchiara di lanolina
  • ¼ cucchiara di cera d'api bianca

Cumu hè fattu?

Melt the ingredients in a bain-marie nantu à u focu bassu è mischjà. Eliminate da u calore è cuntinuà à mischjà finu à friddu. Applicà intornu à u chiovu.

Lozione di limone per unghie

materiali

  • 1 cucchiara di zucchero di limonu
  • 1 cucchiara di tintura di iodu

Cumu hè fattu?

Imbulighjate tutti l'ingredienti è pour in a buttiglia. Questa lotione, chì rinforza i unghji, deve esse appiicata à a matina è a sera per un pezzu. Applicà cù una piccula spazzola.

Per unghie morbide e facilmente rotte

materiali

  • 6 grammi di allume
  • 60 grammi d'acqua
  • 20 grammi di glicerina

Cumu hè fattu?

Dissolve l'alum in acqua è aghjunghje glicerina. Frotte a mistura nantu à e unghie parechje volte à ghjornu.

per esfoliate a pelle

Eliminazione di a pelle morta 

Mix d'avoine

materiali

- 2 cucchiai di farina d'avena

- 2-3 cucchiara di latte

Cumu hè fattu?

Scaldate u latti è aghjunghje a farina d'avena. Stir and cook on low heat. Quandu ghjunghje à a cunsistenza di pasta, pigliate u focu. 

Massaggiate delicatamente a mistura in a vostra pelle cù i dita.

Miscela di farina di mais

materiali

- 1 cucchiara di farina di granu finamente macinata

– 1 cucchiara di buccia di pompelmo grattugiata finamente

- 2 cucchiara di crema

Cumu hè fattu?

Sift the cornmeal bè prima di l'usu, o pò irritate a pelle. Quandu avete una cunsistenza liscia mischjendu questi trè ingredienti, appricà à a pelle. Massage in a pelle per 2-3 minuti, rotulendu i movimenti. 

  Cosa hè Shingles, Perchè succede? Shingles Sintomi è Trattamentu

Lavate a faccia cù acqua tiepida è asciugate. Questa mistura nutre profondamente è purifica a pelle, cusì esfoliazione di a pelle pò esse usatu per Sta formula pò esse appiicata ogni ghjornu per un periudu di tempu.

Blend d'amandule

materiali

- 1 cucchiara di amanduli macinati

- 1 cucchiara di farina d'avena

– 1 cucchiara di buccia di limone grattugiata finamente

Cumu hè fattu?

Pulite a vostra faccia prima. Imbulighjate sti trè ingredienti. Pigliate un pocu di a mistura in a vostra palma. Aghjunghjite abbastanza acqua per furmà una pasta suave è appricà nantu à a to faccia. 

Massaggiate delicatamente in a pelle. Dopu à 2-3 minuti di massaggio, lavate a faccia cù acqua calda è secca.

Miscela di farina d'amandula

materiali

– Una manata d’amandule senza salitu

Cumu hè fattu?

Mettite una mansa di amanduli senza salitu in acqua calda per chì a pelle nantu à questu hè facilmente sbuchjata. Lasciate secca per uni pochi di ghjorni. Passa l'amandule secche in u blender è trasformale in farina. 

Prima di andà in lettu à a notte, fregate a farina d'amandula nantu à a vostra faccia chì hè stata umida cù l'acqua. Quandu u frettu, l'umidità di a faccia è a farina d'amandula si mischianu per furmà una scuma. 

Cusì, lavate a faccia pulita cù acqua calda è poi fridda è secca. Quelli cù a pelle sensitiva esfoliate a pelle deve sceglie sta formula.

Mistura di limone

materiali

- Sucu di limone

– Oliu di noci

- Acqua calda

Cumu hè fattu?

Applicà l'oliu di noce nantu à a vostra faccia è u collu. Spread l'oliu nantu à a vostra pelle cù una goccia o duie d'acqua calda. 

Allora applicà u zuccu di limonu nantu à a vostra pelle è aspettate uni pochi di minuti. Sfrecciate a vostra pelle tracendu picculi cerchi cù l'indici è u mediu. 

Dopu à strofinate a faccia è u collu, lavate cù acqua tiepida è asciugate. Hè u megliu metudu utilizatu per dà brilla à a faccia.

Condividi u post!!!

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù